لوله اسپیرال چیست؟


لوله اسپیرال  Spiral Pipe

این نوع لوله ها از یک تیوپ استیلی حلقه ای شکل محکم با لایه های دو جداره پلی اتیلن ساخته شده است. محفظه ی داخلی نرم برای کاهش خوردگی با درزهای کاملا دنده دار بیرونی ازمزایای آن می باشد.
مزایا و کاربرد

مقاومت لوله ها در خردشدن و خوردگی  بالا است وبه این علت در مقابل خاک های مهاجم زمین های کشاورزی واکنشی از خود نشان نمی دهند.محدوده ی دمای کاری در کاربردهای کوتاه مدت ۸۲ درجه و برای کاربردهای طولانی مدت ۶۰ درجه می باشد. جنبه های منحصر به فرد این نوع لوله ها هزینه اتصال پایین  آنها به دلیل ساختارشان است. نشست هوا درآن پایین ودرعوض جریان هوا را با فشار بالا بهینه میکند. به دلیل وجود مواد به کار رفته در آن خاصیت انعطاف پذیری دارند. این خاصیت این امکان را میدهد که نسبت به لوله های مشابه به اتصالات کمتری احتیاج داشته باشد. کاربرد این لوله ها در صنایع نفت,گاز,ساخت پل و نیروگاه ها و بسیار مناسب در صنایع دریایی و شرایط ناهمواراست.

لوله های اسپیرال دانسیته بالایی دارندو از این رو برای انتقال سیالات در شرایط ثقلی و کاربردهای فشار پایین مناسب می باشند. ضمنا در مواردی که وزن خاک از آستانه تحمل لوله های کاروگیت بالا است به جای این نوع لوله مورد استفاده قرار میگیرد. امکان اصلاح هر گونه نقص قبل از کارگذاری به شرط اتصال با جوش الکتروفیوژن میتواند در محل ترانشه انجام شود.

 

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳