لوله پلی اتیلن منهول پلی اتیلن

منهول پلی اتیلن،لوله پلی اتیلن

امروزه استفاده از منهول های پلی اتیلن و جایگزینی منهول های آجری و بتنی، در تمام دنیا امری متداول است. خوشبختانه در ایران نیز این مهم رفته رفته به جایگاه واقعی خود نزدیک می شود. عمر نسبتا طولانی، کوتاه بودن مدت زمان تولید، نصب و اجرا، مقاومت در مقابل تغییرات pH جریان فاضلاب، راهبری آسان و بسیاری از مزایای دیگر باعث افزایش روزافزون استفاده از منهول های پلی اتیلن در اجرای شبکه فاضلاب گردیده است. مقاومت بسیار بالا در مقابل حوادث طبیعی مانند رانش زمین و زلزله، سبکی و قابلیت حمل و نقل آسان و کم هزینه، کاهش چشمگیر در رسوب گذاری جریان فاضلاب بدلیل پایین بودن زبره نسبی و کاهش اصطکاک و بالتبع کاهش افت فشار جریان از دیگر مزایای منهول های پلی اتیلن می باشد.

رنگ روشن مواد پلی اتیلنی باعث ایجاد دید مناسب جهت نظافت مجاری فاضلاب می گردد. نردبان تعبیه شده بر روی منهول های پلی اتیلن باعث سهولت رفت و آمد مامورین به داخل شبکه فاضلاب می گردد. مقاومت در مقابل جریان های اسیدی فاضلاب باعث جلوگیری از خوردگی و در نتیجه ممانعت از نشت فاضلاب به فضای اطراف و جلوگیری از تخریب شبکه می گردد.

با استفاده از نرم افزارهای محاسباتی، گروه صنعتی ناب اقدام به طراحی و تولید منهول های پلی اتیلن با استحکام مناسب نموده است. این فرآیند باعث افزایش مقاومت منهول های پلی اتیلن و قابلیت تحمل بارهای ترافیکی گردیده است. از طرفی دیگر واحد اجرایی شبکه فاضلاب این گروه با در اختیار داشتن کادری مجرب، قادر به اجرای انواع شبکه های جمع آوری فاضلاب می باشد.

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳