کلیه اتصالات مرتبط با مه پاش های خانگی، دامداری، گلخانه ای و مرغداری

کلیه اتصالات مرتبط با مه پاش های خانگی، دامداری، گلخانه ای و مرغداری. قیمت اتصالات مه پاش. نوعی نازل است که آب را به صورت پودری مه مانند اسپری میکند. مه پاش هایی از جنس استیل که برای مرطوب نگهداشتن فضای گلخانه استفاده میشود. نازل های مه پاش که 4 خروجی دارند. آبپاش های آبیاری تحت فشار با مارک VYR. کلیه اتصالات که از جنس فولاد ساخته میشوند شامل زانو و سه راه و تبدیل و.... اتصالاتی که برای استفاده در خط لوله باید آنها را به لوله جوش داد.

اتصالی جهت وصل کردن دو لوله گالوانیزه به هم. آبپاش در انواع مختلف آلومنیومی، برنجی و پلیمری موجود میباشد. ملزومات مورد استفاده در لوله کشی آبیاری زیرسطحی. کلیه اتصالاتی که جهت خطوط لوله گالوانیزه مورد استفاده قرار میگیرد. اتصالات مرتبط با انجام آبیاری قطره ای.. کلیه اتصالاتی که در خطوط لوله های چدنی به کار میروند و از جنس چدن داکتیل ساخته شده اند. اتصالات رزوه ای و جوشی پلی اتیلن.

رابط دو سر نوار آبیاری قطره ای که بوسیله مهره پیچی آب بندی میشود. کلیه اتصالاتی که در خطوط لوله پلی اتیلن کاربرد دارند و جنس بیشتر آنها از پلی پروپیلن کوپلیمر هست. انواع مهره ماسوره گالوانیزه و پلیمری با مغزی برنجی. انواع آب پاش های مورد استفاده در آبیاری های تحت فشار. آبپاش های مخصوص آبیاری بارانی که اغلب داخل باغ استفاده میشوند مثل آبپاش های VYR برنجی کوچک. آبپاش های مخصوص آبیاری بارانی که 360 درجه اطراف خود را آب پاشی میکنند. آبپاش های ضربه ای که قابل تنظیم هستند و 360 درجه دور نمیزنند.

اتصالاتی که در لوله کشی های فاضلاب کاربرد دارند. کلیه اتصالاتی که در عملیات نصب و اجرای خطوط انتقال گاز کاربرد دارند مانند اتصالات الکتروفیوژن. آبپاش هایی که برای اینکه بتوان از آنها در گوشه و حاشیه مزرعه استفاد کرد میتوان مقدار چرخش آنها را تنظیم کرد. آبپاش های مخصوص آبیاری تحت فشار ضربه ای تمام دور یا تنظیمی ساخته شده از جنس برنج. آبپاش های آلومینیومی آبیاری بارانی با مارک آمبو ساخت ایتالیا. نوع خاصی از اتصالات هستند که جنس آنها از چدن یا فولاد هست و با پیچ و مهره محکم میشوند. کلیه اتصالاتی که در لوله کشی آبیاری تحت فشار بارانی مورد استفاده قرار میگیرد.

نازل های مخفی شوند آبیاری بارانی با شعاع پاشش زیاد برای آبیاری چمن زمین فوتبال. آبپاش های پلاستیکی که در زمین قرار داده میشوند و به محض وصل شدن جریان آب از زمین خارج میشوند. آبپاش هایی پلاستیکی و فلزی که جهت آبیاری تحت فشار و بارانی پارک ها به کار میرود. آبپاش های آبیاری تحت فشار بارانی از جنس پلاستیک. اتصالاتی که از جنس آهن میباشند. کلیه اتصالات لوله پلیکا (PVC). شیرگیت هایی که یک طرف خروجی آنها دارای مهره ماسوره است.

کمربندی که قسمت نگهدارنده آن شبیه به تسمه است. اتصالات جوشی در جنس های مختلف فلزی و پلیمری. اتصالات رزوه ای نیاز به جوش دادن به لوله را ندارند. اتصالات اغلب از جنس پلی پروپیلن که بوسیله پیچ محکم میشوند. اتصال کمربند چدنی جهت گرفتن انشعاب از خط اصلی لوله. جهت مرتبط کردن لوله های تخت و هیدروفلوم استفاده میشوند. اتصالات و دریچه هایی که برای لوله های تخت هیدروفیکس استفاده میشوند.

آبپاش های مخصوص آبیاری تحت فشار از جنس پلیمر. اتصالاتی که جهت آبیاری بارانی استفاده میشوند و با یک فشار آب بندی و بسته میشوند و با فشار یک گیره باز و جدا میشود. اتصالاتی که با مواد پلیمری تولید میشوند مثل اتصالات پی وی سی یا اتصالات پلی اتیلن یا اتصالات PP. آچار لوله کشی مخصوص بستن اتصالات پیچی. آبپاش های مخصوص آبیاری تحت فشار (بارانی) با مارک هانتر. پایه های نگهدارنده انواع مختلف آبپاش کشاورزی و آبیاری فضای سبز. اتصالات پکس آل پکس (Pex Al Pex) مخصوص لوله کشی پنج لای

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳