کاربرد های لوله و اتصالات پلی اتیلن و دستگاه جوش لوله پلی اتیلن

کاربرد های لوله و اتصالات پلی اتیلن و دستگاه جوش لوله پلی اتیلن

از فیلم‌های پلی اتیلنی برای بسته بندی مواد غذایی، البسه، کیسه‌های پلاستیکی، فیلم‌های محافظ درکاربردهای ساختمانی، عایق‌های رطوبت، گلخانه‌ها، پوششهای صندلی اتومبیلهای نو، تارپولین‌ها و غیره استفاده کرد. از کاربردهای دیگر لوله پلی اتیلن می‌توان به استفاده از آن در عایق‌های الکتریکی کابلها و سیمها، ظروف خانگی، قطعات مختلف مصرفی در صنایع خودروسازی، قطعات تزریقی، انواع لوله‌ها، مخزنهای نگهداری مواد شیمیایی و تجهیزات آزمایشگاهی و از پودر لوله پلی اتیلن برای بهبود خواص مختلف رزین‌های گرمانرم و گرماسخت و غیره اشاره کرد. بررسی میزان تاثیر ضربه قوچ در لوله‌های لوله پلی اتیلن ضربه قوچ و روش محاسبه آن ضربه قوچ در اثر بستن و یا باز کردن ناگهانی و یا تدریجی شیر تغذیه کننده لوله و یا دریچه و یا سوپاپ موجود در قسمت انتهای لوله حامل سیال تحت فشار، ایجاد می‌شود که با تغییرات سرعت و تغییر اندازه حرکت همراه و سبب ایجاد یک افزایش فشار و یا کاهش فشار در لوله می‌گردد و بصورت موج منفی و مثبت با سرعتی که به سرعت موج موسوم است در طول لوله پیش می‌رود.
مدول الاستیسیته کم در لوله پلی اتیلن باعث توانایی بالای دفع نیروی موج و کاهش تاثیر موج در سیستم می‌شود . شدت موج فشاری در لوله‌های فلزی بخاطر بالا بودن مدول الاستیسیته آنها بیشتر است . بدین ترتیب شدت ضربه قوچ در لوله پلی اتیلن بسیار کمتر در شرایط مشابه در لوله‌های کربن استیل یا چدنی می‌باشد . مقدار فشار ماکزیمم در نزدیکی انتهای لوله که شیر فلکه مستقر می‌باشد باید تعیین شود .فشار در انتهای لوله زمانی که شیر باز است صفر و به محض بستن آنی شیر فشار آن افزایش خواهدیافت که مقدار آن از فرمول زیر محاسبه می‌شود.

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳