منهول پلی اتیلن جدیدترین محصول مجموعه می‌باشد

منهول پلی اتیلن جدیدترین محصول مجموعه  می‌باشد که با تکنولوژی آلمان از بهترین مواد اولیه و بهترین طراحی نسبت به نمونه‌های مشابه تولید میشود.
 منهول یکی از بخشهای اصلی شبکه های جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب بوده که ساخت آنها بصورت سنتی همواره باعث کاهش کیفیت و افزایش زمان ساخت آنها می‌شود. به علت کیفیت ساخت بالا و سرعت نصب منهول های پیش ساخته پلی اتیلن استفاده از آنها بصورت روزافزونی در حال گسترش است. در همین راستا  اقدام به تولید منهول های پلی اتیلنی براساس استاندارد استانداردهای روز دنیا و با تکنولوژی کشور آلمان نموده است.

جمع‌آوری فاضلاب در دنیای حاضر از اهمیت زیادی بر خوردار است. در همین راستا تلاشهای فراوانی جهت تسریع سرعت اجرای پروژه‌های فاضلابی صورت گرفته که علاوه بر سرعت، کیفیت اجرا را نیز در بر داشته و آن را بهبود بخشیده است. محصولات پلیمری نظیر منهول پلی اتیلن به جای منهول بتنی و لوله پلی اتیلن و لوله پی وی سی به جای لوله‌های بتنی از آن دسته محصولاتی هستند که باعث بهبود کیفیت اجرا و تسریع در روند عملیات اجرایی جمع آوری فاضلاب شده‌اند. از این رو مجموعه  جهت کمک به این امر منهول های پلی اتیلن خود را با استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه و برترین ماشین آلات، مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی تولید و عرضه می نماید.

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳