مشخصات فنی لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس

۱- مقاومت در برابر اشعه مخرب خورشیدی (اشعه uv) از دیگر خصوصیات این محصولات است.

توجه : علی رقم مقاومت ذکر شده در بالا، توصیه می گردد جهت کاهش هر چه بیشتر این اثرات مخرب، در زمان انبارش لوله ها در مکان سرپوشیده نگهداری می شوند و در زمان کاربرد نیز حتی الامکان روی آن پوشیده شود.
۲- قابلیت جوشکاری لوله به لوله، استفاده از رابط های پلی اتیلن و اتصالات فلنچی، باعث سهولت و سرعت زیاد در نصب و راه اندازی این خطوط لوله می گردد.
۳- به علت خاصیت الاستیسیته می توان این لوله ها را در خارج کانال حفر شده به هم متصل نمود و بدون ایجاد شکست در لوله و نقطه جوش آن را به داخل تراشه منتقل نمود.
۴- قابلیت انعطاف پذیری این لوله ها باعث امکان استفاده در زمینهای ناهموار و ایجاد خمهای مجاز در آن را به کاربران داده است. (شعاع مجاز خم۲۰ برابر قطر اسمی لوله است)
۵- مقاومت عالی در برابر فشارهای ناشی از زمین لرزه و رانش زمین بخصوص در سطح زیر دریا که امکان حرکت لایه های زمین بیشتر می باشد، از دیگر مزایای این لوله هاست.
۶- بر خلاف سایر لوله های انتقال سیالات که ظرفیت انتقال مواد درآن به مرور زمان و به دلیل خوردگی، رسوبات نشت پذیری و سایر علل کاهش می یابد، لوله های پلی اتیلن با سطحی فوق العاده صیقلی حداقل مقاومت را در برابر عبور مایعات از خود بروز داده و باعث یکنواختی و ثابت بودن میزان جریان سیال در تمامی طول عمر لوله خواهد شد.
۷- مقاومت در برابر خوردگی، سائیدگی، پوسیدگی، سیالات شیمیایی و عدم جذب آب از دیگر خصوصیات این لوله ها می باشد.
۸- حک تمامی خصوصیات و مشخصات لوله بر روی بدنه آن، به صورت خوانا و کم عمق، ردیابی آن را پس از سالها و در فاصله طول عمر این محصول همواره سهل و آسان نموده است.
۹- هزینه بسیار پایین در نصب، راه اندازی و نگهداری خطوط لوله پلی اتیلن از دیگر مزایای استفاده از این محصولات می باشد.
۱۰- طول عمر مفید ۵۰ ساله، لوله های پلی اتیلن این شرکت بر اساس جداول راهنما و شرایط درج شده، به طور استاندارد تا ۵۰ سال عمر مفید، خواهند داشت.

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳