لوله پلی اتیلن گازی را تعریف کنید

لوله پلی اتیلن گاز:امروزه استفاده از لوله واتصالات پلی اتیلن در صنعت گاز امری متداول و ضروری میباشد.مشخصات فیزیکی وشیمیایی پلی اتیلن از یک طرف و گسترش روز افزون شبکه گازرسانی در ایران،استفاده از پلی اتیلن را به یک محصول کلیدی واجتناب ناپذیر تبدیل کرده است.لوله و اتصالات پلی اتیلن جهت مصارف گازرسانی باعث کاهش هزینه و زمان اجرای پروژه های گازرسانی در سطح کشور نیز شده است .

استفاده از لولههای پلی اتیلن گازی با دانسیته در حد معمول و متوسط در زمینه انتقال گاز از سال 1960 میلادی رشد چشمگیری را آغاز کردبطوری که هم اکنون از این لوله ها (لوله های پلی اتیلن) در شبکه های انتقال گاز در سرتاسر جهان استفاده می شود .اتصالات مورد استفاده در شبکه گازرسانی اتصالات الکتروفیوژن میباشد . اتصالاتی که در خطوط لوله انتقال گاز و خطوط آبرسانی قابل استفاده است . جوش الکتروفیوژن و اتصالات آن به علت ایمنی بسیار بالا تنها نوع اتصال مورد تأیید استاندارد IGS  برای خطوط انتقال گاز است .  سرعت بالا و تمیزی اتصال نیز از دیگر مزایای این روش می باشد .

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳