قیمت لوله پلی اتیلن به قطر و فشار لوله و همچنین مواد اولیه آن بستگی دارد.

قیمت لوله پلی اتیلن به قطر و فشار لوله و همچنین مواد اولیه آن بستگی دارد.
لوله های پلی اتیلن اقطا ر مختلفی دارند که معمولا از 20 میلیمتر شروع شده و نهایتا به 2400 میلیمتر در طرحهای عظیم منتهی می شوند.

قیمت لوله پلی اتیلن و وزن آن رابطه مستقیم با فشار کاری آن لوله دارد, هرچه این فشار بالاتر باشد وزن و قیمت لوله بالاتر می رود.

در خرید لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن مواد اولیه مصرفی، تجهیزات کارخانه تولید کننده ، اعتبار و شهرت کارخانه باید مورد توجه قرار گیرد.

قیمت لوله پلی اتیلن بر اساس متر طول محاسبه میشود،  برای کارخانه فرق نمی‌کند که شما چه لوله‌ای و در چه قطری خرید کرده اید بلکه مقدار مواد اولیه مصرف شده برای ساخت هر متر طول لوله پلی اتیلن مهم است.

قیمت لوله پلی اتیلن حاصل ضرب وزن یک متر از آن سایز در قیمت هر کیلو مواد اولیه می باشدقیمت ها هم ممکن است تفاوت کند.کارخانه ای که دائماً در حال تولید است هزینه های تولید کمتری از کارخانه ای که چند روز در ماه کار میکند دارد و میتواند لوله پلی اتیلن را به قیمت بهتری عرضه کند و همچنین توصیه میشود لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن را از یک کارخانه معتبر تهیه کنند.

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳