سیفون پلیمری PP، به طور مستقیم به خروجی چاه فاضلاب در محل مورد نظر متصل می شود

سیفون پلیمری PP، به طور مستقیم به خروجی چاه فاضلاب در محل مورد نظر متصل می شود. سیفون سه تکه، از انتشار بوی بد فاضلاب به داخل فضای ساختمان جلوگیری می کند و اغلب دریچه ای دارد که می توان به راحتی داخل آن را بازدید کرد.

شکل ظاهری سیفون پلیمری PP، یک اتصال زاویه دار (به صورت ۴۵ درجه) است که توسط سایر لوله های واسط، به لوله اصلی هدایت کننده فاضلاب متصل می شود. برای انشعاب گیری و اتصال دفع فاضلاب به لوله اصلی، از مجموعه ای از لوله و اتصالات پلیمری استفاده می شود. به مجموعه سیفون و اتصالات زانویی و انشعاب گیر رزوه ای در سیستم فاضلابی در اصطلاح “کیت انشعاب فاضلاب با سیفون سه تکه پلیمری” می گویند.

 

در این سیستم، لوله اصلی معمولاً از جنس لوله کاروگیت است. سیفون به کار رفته نیز هم به صورت سه تکه و هم به صورت ۴ تکه می تواند استفاده شود. اتصال این چند قسمت به یکدیگر به حالت پوش فیت است و برای آب بندی آن از یک واشر استفاده می شود. به این روش، احتمال نشتی از سیستم عملاً نزدیک به صفر خواهد بود. سیفون های ۳ تکه نسبت به نوع ۴ تکه، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند؛ زیرا سیفون های سه تکه پلیمری، احتمال نشتی کمتری دارند.

کیت انشعاب فاضلاب با سیفون سه تکه پلیمری، در برابر شکست و ترک خوردگی مقاوم است. در سیفون های سه تکه، به هیچ عنوان چربی، جرم و مواد رسوب دهنده تجمع پیدا نمی کنند. به دلیل اینکه این سیفون ها به حالت زاویه دار هستند، حشرات موذی راهی برای خروج از فاضلاب ندارند. از طرف دیگر، زاویه نصب این کیت را می توان به راحتی تغییر داد.

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳