اتصالات جوش فاضلابی پلی اتیلن

 

اتصالات جوش فاضلابی پلی اتیلن برای انتقال فاضلابهای خانگی کاربرد دارد . اتصالات فاضلابی پلی اتیلن از سایز 50 mm (2/1 1 اینچ ) تا سایز 60 mm (6 اینچ) تولید می شوند .


ابعاد و اندازه اتصالات جوشي پلي اتيلن قابلیت تولید طبق سفارشات مشتري را دارد و موارد بکارگیری آنها در فاضلاب و مواد شيميايي و اسيدي و نفتي و آبرساني تحت فشار بوده و با وجود مقايسه با اتصالات چدني و فولادي بسيـار ارزان تر است
در اتصالات جوش فاضلابی پلی اتیلن به دلیل اینکه از حلال یا واشر آببندی برای اتصال به یکدیگر یا لوله استفاده نمی شود دارای مقاومت بالاتری نسبت به پلیکا و پوش فیت در محیط های اسیدی فاضلابی می باشد .
اتصالات جوش فاضلابی پلی اتیلن برای انتقال فاضلابهای خانگی کاربرد دارد . اتصالات فاضلابی پلی اتیلن از سایز 50 mm (2/1 1 اینچ ) تا سایز 60 mm (6 اینچ) تولید می شوند .
اما چرا با بودن اتصالات پوش فیت باید از اتصالات جوشی پلی اتیلن استفاده کنیم:
1- حداکثر ارتفاع تست آب بند توسط لوله و اتصالات پوش فیت فقط 5 متر بوده در صورتی که در لوله و اتصالات پلی اتیلن حدود 40 متر هم تست پر و آب بند انجام و تست شده است.

2- در برابر نوسانات زمین ( زلزله )اتصالات پوش فیت بر خلاف اتصالات پلی اتیلن که دارای جرم مولکولی بالایی هستند استحکام لازم را ندارد واین قضیه در کشور ما که بسیار زلزله خیز است اهمیت فراوانی دارد.

3-یکی دیگر از خاصیت های مهم لوله پلی اتیلن بر خلاف لوله های پوش فیت مقاومت بسیار بالای آن در مقابل فشار مضاعف در زیر بتن و اجسام سخت و سنگین است .

4-همچنین صدای عبور فاضلاب در لوله های پوش فیت بسیار بلندتر از لوله پلی اتیلن می باشد .

دمای کاری اتصالات جوشی پلی اتیلن:
کلیه اتصالات جوشی برای استفاده آب داغ طراحی نشده اند به همین علت در مسیر لوله کشی که از لوله های پلی اتیلن استفاده می شود نیز می بایست از دمای متعارف استفاده شوند.
اتصالات جوشی پلی اتیلن تحت استاندارد DIN 16963 تولید و کیفیت محصولات در آزمایشگاه کارخانه به طور دقیق زیر نظر بخش کنترل مورد تست قرار میگیرد.
مواد اولیه پلی اتیلن HD :MFI=0.10-0.25 g/10 MIN
Density: 0.93-0.95 g/cm3
فشار نامی مطابق استاندارد های فوق منجمله DIN 2501 برابر PN6,PN10,PN16 و... تولید میشود .
برخی از مزایای خاص از لوله PE :
• چرخه عمر و هزینه ساخت و ساز پس انداز - برای برنامه شهری، چرخه زندگی و ساخت و ساز هزینه لوله PE می تواند به طور قابل توجهی کمتر از سایر مواد و لوله ها باشد
• نشت رایگان، اتصالات کاملا محدود همجوشی گرما PE پیوستن به اشکال مفاصل نشت رایگان است که به عنوان قوی به عنوان، یا قوی تر از، لوله خود هستند. برای کاربردهای شهری، مفاصل ذوب از بین بردن نقاط نشت بالقوه است.
• مزایای ساخت و ساز لوله PE ترکیبی از وزن سبک، انعطاف پذیری و بدون نشت، مفاصل محدود، اجازه روش نصب منحصر به فرد و مقرون به صرفه است که عملی با مواد جایگزین نیست.
• دوام - نصب و راه اندازی لوله های PE مقرون به صرفه هستند و دارای مزایای طولانی می باشند مدت هزینه به علت خواص فیزیکی لوله، اتصالات نشت آزاد و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری.
کلیه اتصالات جوشی فشار قوی در فشار های نامی PN:10 – 6 Bar در انبار های صنعت غرب موجود میباشد و قابل تحویل بوده و در صورت سفارش با فشار های نامی pn 25-20-16-12/5 قابل تولید در اسرع وقت می باشد

برای سفارش می توانید با دفتر فروش شرکت صنعت غرب ( پلی اتیلن وان) تماس حاصل نمایید.

 

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳